Thursday, January 13, 2011

忍不住


刚才收到了你的信息
你说你在巴士上了
心情有点难过
我就回复了你
不要难过,不然我也会难过的
你就回了我

"You know I very hard to cry. I'm a tough guy. 
The guy that can give you a hard and comfortable chest when you sleepy.
A long shoulder that can fill up your tears when you are crying.
A guy that has strong hands that can hug you when you are cold.
The man which always reserve all the benefits on above to you with 24 hours.
Love you. Muackz~"

本来我以为我可以像送你走的那天忍下来不哭
可是当我看到了你的信息和你在面子书写个我的 Post
我的眼泪像坏了的水龙头
一直流不停
比来以为已经停了
可是当你叫我打给你的时候
我又忍不住哭了
你这个人还一直在说我的声音很性感
扎到

亲爱的,对不起啊
答应你不会哭,可是我却哭了
答应了只会在你面前哭,可是却在你不在的时候哭了
不过我可以答应你
在这段分开的时间
我会试着让自己变得比较坚强
不让你担心
我会很想很想很想念你的
你也要哦
❤ 亲爱的,我爱你 ❤

No comments:

Post a Comment